W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZAPISYWANE BĘDĄ OSOBY, które mają uregulowane opłaty za zajęcia oraz ODDAŁY WYPEŁNIONĄ ZGODĘ NA UDZIAŁ DZIECKA W ZAJĘCIACH w tym roku szkolnym.
TERMIN
30.01.2022 – 5.02. 2022
5.02.2022 – 11.02.2022 ( to co na czerwono dotyczy harcerzy ):
MIEJSCE
Bielawa/ Bielawa
ZAKWATEROWANIE
Szkoła Podstawowa nr 7 /Szkoła Podstawowa nr 7
TRANSPORT
autokarem / autokarem
ILOŚĆ MIEJSC
40 osób / 50 osób
CENA
1 160 zł / 1 160 zł
ZAPEWNIAMY
– dojazd i powrót autokarem
– zakwaterowanie w Szkole Podstawowej nr 7 (sale lekcyjne wyposażone w łóżka wojskowe, materace, na miejscu toalety, łazienki, stołówka z pysznym jedzeniem)
– wyżywienie (3 posiłki dziennie + podwieczorek)
– fachową opiekę wychowawczą
– bogaty program ( zajęcia interdyscyplinarne w fabule, dodatkowo zajęcia sportowe, wyjścia na sanki) NIE jeździmy na nartach
– ubezpieczenie
– pamiątkowe gadżety (koszulki, plecaki, polary oraz inne)
ODPŁATNOŚĆ Organizatorzy dopuszczają możliwość opłacenia kosztów uczestnictwa w ratach. Pierwsza wpłata – zadatek w wysokości 300 zł, płatna do siedmiu dni po zapisaniu dziecka na wyjazd. Pozostała część płatna najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wyjazdu. Zachęcamy również do „Wpłaty na działalność pożytku publicznego” – działalność statutową Fundacji – w celu odliczenia do 6% od dochodu (na podstawie Art. 26 ust. 1 pkt.9 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).
W przypadku rezygnacji z wyjazdu po 15.01.2022 r. organizator zwraca tylko połowę kosztów wyjazdu. W przypadku wyjazdu z zimowiska przed zakończeniem, zwracane będą tylko częściowe koszty wyżywienia w wysokości 30 złotych za każdy dzień nieobecności – tylko powyżej 3 dni (nie dotyczy osób dyscyplinarnie usuniętych z zimowiska). Wpłacony ZADATEK jest bezzwrotny. W przypadku braku możliwości zorganizowania zimowiska z powodu pandemii Covid -19 wpłacone środki finansowe będą w 100% zwrócone Organizator ma prawo skreślić z listy uczestników zimowiska osobę, która nie dostarczy karty uczestnika i nie ureguluje wpłat w wymaganym terminie. Osoby, które nie dopełnią formalności finansowych będą skreślane z listy obozowej bez powiadomienia.
ZAPISY
Odbywają się drogą mailową na adres viki@kierunekprzygoda.org.pl do dnia 5 stycznia lub do wyczerpania miejsc. Wszystkie potrzebne informacje wraz z potwierdzeniem przyjęcia na listę uczestników zostaną zawarte w mailu zwrotnym.