Uwaga Rodzice!
Uwaga Szalone Dzieciaki! / Uwaga Harcerze wszystkich pionów !
Zaczynamy zapisy na Zimowisko. 
W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZAPISYWANE BĘDĄ OSOBY, które mają uregulowane opłaty za zajęcia oraz ODDAŁY WYPEŁNIONĄ ZGODĘ NA UDZIAŁ DZIECKA W ZAJĘCIACH w tym roku szkolnym.
 

TERMIN                           
14.01.2024 – 20.01. 2024 ( zuchy)
20.01.2024 – 26.01.2024 ( harcerze )
MIEJSCE
                       
Bielawa
ZAKWATEROWANIE      
Szkoła Podstawowa nr 7
TRANSPORT
                 
autokar
ILOŚĆ MIEJSC              
40 osób / 50 osób 
CENA                              
1 450 zł* w przypadku zapisów i wpłaty zadatku do 15.10.23
1 480 zł* w przypadku zapisów i wpłaty zadatku od 16.10.23

ZAPEWNIAMY
– dojazd i powrót autokarem
– zakwaterowanie w Szkole Podstawowej nr 7 (sale lekcyjne wyposażone w łóżka wojskowe, materace, na miejscu toalety, łazienki, stołówka z pysznym jedzeniem)
– wyżywienie (3 posiłki dziennie + podwieczorek)
– fachową opiekę wychowawczą
– bogaty program ( zajęcia interdyscyplinarne w fabule, dodatkowo zajęcia sportowe, wyjścia na sanki) NIE jeździmy na nartach
– ubezpieczenie
– pamiątkowe gadżety (między innymi: koszulki, plecaki, polary oraz inne) 

ODPŁATNOŚĆ Organizatorzy dopuszczają możliwość opłacenia kosztów uczestnictwa w ratach. Pierwsza wpłata – zadatek w wysokości 300 zł, płatna do siedmiu dni po zapisaniu dziecka na wyjazd.  Pozostała część płatna najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wyjazdu. Zachęcamy również do „Wpłaty na działalność pożytku publicznego” – działalność statutową Fundacji – w celu odliczenia do 6% od dochodu  (na podstawie Art. 26 ust. 1 pkt.9 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).

W przypadku rezygnacji z wyjazdu po 15.12.2023 r. organizator zwraca tylko połowę kosztów wyjazdu. W przypadku wyjazdu z zimowiska przed zakończeniem, zwracane będą tylko częściowe koszty wyżywienia w wysokości 40 złotych za każdy dzień nieobecności – tylko powyżej 3 dni (nie dotyczy osób dyscyplinarnie usuniętych z zimowiska). Wpłacony ZADATEK jest bezzwrotny. Organizator ma prawo skreślić z listy uczestników zimowiska osobę, która nie dostarczy karty uczestnika i nie ureguluje wpłat w wymaganym terminie. Osoby, które nie dopełnią formalności finansowych będą skreślane z listy obozowej bez powiadomienia.

ZAPISY od 25.09
Odbywają się drogą mailową na adres viki@kierunekprzygoda.org.pl do dnia 31 grudnia lub do wyczerpania miejsc.  Wszystkie potrzebne informacje wraz z potwierdzeniem przyjęcia na listę uczestników zostaną zawarte w mailu zwrotnym.

 

 

ZASADY ORGANIZATORA WYPOCZYNKU ZIMOWISKO ZUCHY

ZASADY ORGANIZATORA WYPOCZYNKU ZIMOWISKO HARCERZE