Tutaj znajdują się wszystkie najważniejsze informacje dotyczące wyjazdu dzieci i młodzieży na zimowisko. Wspomniane poniżej dokumenty, regulaminy, zgody itp. znajdują się w zakładce ZIMOWISKO DO DRUKU, ale klikając myszką na wyraz, frazę zaznaczoną na niebiesko automatycznie otwiera się dany plik.
Pierwsza część dotyczy ZIMOWISKA DLA DZIECI MŁODSZYCH (1-3 klasa).
Informacje dotyczące ZIMOWISKA DLA MŁODZIEŻY (4-……klasa) znajdują się poniżej informacji o zimowisku zuchowym i są zaznaczone odpowiednim nagłówkiem. (Należy przewinąć informacje z bloku pierwszego)
INFORMACJE ZIMOWISKO DLA DZIECI MŁODSZYCH ( dzieci 1-3 klasa)
ZBIÓRKA NA WYJAZD
Parking przy Stadionie Tarczyński Arena od strony ul. Królewieckiej (obok pętli tramwajowej) WYJAZD PUNKTUALNIE!!! Na spóźnialskich NIE CZEKAMY!!!! Przy autokarze NIE BĘDZIE można nabyć ŻADNYCH brakujących gadżetów (oprócz CZAPKI ZIMOWEJ Z LOGO GROMADY (15,00zł TYLKO WYLICZONE KWOTY będą przyjmowane) !!!!! JEDYNE co będzie przyjmowane to: leki, karty kwalifikacyjne i ewentualne “coś” na urodziny.
ZBIÓRKA 2 lutego o godz. 11:00
Jeżeli ktoś dowozi dziecko samodzielnie to proszę o wysłanie smsa dzień wcześniej oraz o zapoznanie się z Regulamin dostarczenia i odbioru dziecka bezpośrednio na/z zimowisko przez rodzica/opiekuna. Dziecko należy dowieźć na miejsce nie wcześniej niż ok. godz. 13:30.
Przed wyjazdem dziecka na zimowisko każdy rodzic oraz uczestnik powinien zapoznać się oraz dostosować do WSZYSTKICH REGULAMINÓW umieszczonych w zakładce zimowisko do druku !!!
OBOWIĄZKOWO w dniu wyjazdu dziecka na zimowisko na miejsce zbiórki należy dostarczyć oryginał karty kwalifikacyjnej WYDRUKOWANY DWUSTRONNIE
Jedziemy ubrani stosownie do warunków pogodowych (kurtka, buty zimowe, czapka zimowa itp). NIE UBIERAMY NA SIEBIE kombinezonów zimowych oraz spodni narciarskich. Jedziemy w PEŁNYM UMUNDUROWANIU – oczywiście ten, kto ma (mundur, chusta, pas, pierścień, spodnie czarne bojówki (czapeczkę z daszkiem pakujemy do plecaka!!!!) Obowiązkowo pamiętamy o UBRANIU NA GŁOWĘ podpisanej CZAPKI ZIMOWEJ Z LOGO GROMADY !!!! (Do nabycia w dniu wyjazdu przy autokarze). Bardzo proszę, aby dzieci jadące na zimowisko w dniu wyjazdu nie miały na sobie ubranej koszulki z logo gromady. Te koszulki pakujemy do dużego plecaka!!! Każdy uczestnik zimowiska musi posiadać taką koszulkę OBOWIĄZKOWO!!! (Do nabycia na miejscu na zimowisku 20,00zł)
Proszę do autobusu NIE DAWAĆ dzieciom poduszek, kocyków, przytulanek. JEDYNY bagaż jaki dziecko ma mieć ze sobą to MAŁY PLECAK z prowiantem – ten zuchowy jest idealny, wystarczający, pakowny i LEKKI !!! (nie torba na ramię, nie worek, nie reklamówka itp.)!!!! (Do nabycia u nas przed zimowiskiem 27,00zł)
Proszę rano na śniadanie nie dawać dzieciom mleka do pica, jak również zupy mlecznej!!!! Proszę, żeby dzieci zjadły treściwą kanapkę!!!
POWRÓT
Parking przy Stadionie Tarczyński Arena od strony ul. Królewieckiej (obok pętli tramwajowej). Organizator podaje godzinę powrotu, która jest orientacyjna, może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. Nie zaleca się planowania innych aktywności w tym dniu na tej podstawie. Dokładna godzina powrotu zostanie podana niezwłocznie na funpage 11.8 WGZ “Szalone Dzieciaki na Facebook.com
POWRÓT 8 lutego ok. godz. 14:15-14:30
Jeżeli ktoś odbiera dziecko samodzielnie z miejsca zimowiska to proszę o wysłanie smsa dzień wcześniej oraz o zapoznanie się z Regulamin dostarczenia i odbioru dziecka bezpośrednio na/z zimowisko przez rodzica/opiekuna . Po dziecko na bazę należy przyjechać nie później niż 12:00.
W przypadku odbioru dziecka przez inne niż Rodzic/Opiekun osoby Rodzic/Opiekun ma obowiązek wypełnić stosowne oświadczenie. Jeżeli Rodzic/Opiekun wyraża zgodę na samodzielny powrót dziecka z miejsca zbiórki w dniu powrót z wyjazdu, wówczas Rodzic/Opiekun ma obowiązek przekazać kierownikowi wypoczynku stosowne oświadczenie. SMSy, informacja telefoniczna, zdjęcia zgód oraz maile w dniu przyjazdu NIE SĄ AKCEPTOWALNE
1. KARTA KWALIFIKACYJNA do pobrania ze strony z zakładki do druku. Proszę zwrócić uwagę, żeby pobrać odpowiednią kartę zgodną z terminem wyjazdu dziecka!!! Karty należy wydrukować DWUSTRONNIE. Na jednej kartce A4 drukujemy najpierw jednego pdf-str.1, obracamy kartkę i dopiero potem na tej samej kartce ale na drugiej stronie drukujemy pdf-str.2. Proszę zwrócić uwagę, żeby wydruk jednej strony w stosunku do drugiej nie był do góry nogami 🙂 W zależności od ustawień drukarki wydruk dwustronny należy zrobić wzdłuż krótszej krawędzi, bo wzdłuż dłuższej, druga strona wychodzi „ do góry nogami” 😉. Dokładnie i CZYTELNIE (DRUKOWANYMI literami) wypełnione karty oddajemy wraz z dzieckiem w dniu wyjazdu przy autokarze. Bez oryginału karty dziecko nie będzie mogło uczestniczyć w wypoczynku!!!
Instrukcja wypełnienia karty : Całą kartę należy wypełnić w sposób czytelny, pismem DRUKOWANYM. Kartę wypełnia wyłącznie rodzic/opiekun. Karty nie wypełnia wychowawca klasy oraz lekarz !!! Kartę OBOWIĄZKOWO drukujemy DWUSTRONNIE!!!!
RODZICE (OPIEKUNOWIE) WYPEŁNIAJĄ:
strona 1 część II
punkt 1,2,3,5,6
punkt 4 kod pocztowy jest obowiązkowy
punkt 8,9 Proszę poważnie potraktować, tę część ponieważ nawet, jeśli dziecko nie przyjmuje na stałe leków, może ma jakieś inne uczulenia lub przeciwwskazania (np. na pokarmy, słońce, komary itp.) Jeżeli występują nocne moczenia proszę to zgłosić a nie myśleć, że może akurat na zimowisku dziecku ustąpią :(. Zawsze można dziecko zaopatrzyć w pieluszki, gumowane prześcieradło, czy też budzić w nocy i zaprowadzić do toalety. Piszemy również o lękach, problemach, ewentualnych zaleceniach psychologa itp. Jeżeli zabraknie miejsca na Państwa uwagi należy dopiąć SPINACZEM, nie zszywaczem dodatkową, podpisaną imieniem i nazwiskiem dziecka kartkę i włożyć ją w kartę kwalifikacyjną.
Informacja o szczepieniach OBOWIĄZKOWA!!! Proszę wpisać daty lub włożyć podpisaną imieniem i nazwiskiem kartkę ksero ODPOWIEDNIEJ strony z książeczki zdrowia dziecka. Nie potrzebujemy ksero całej książeczki 🙂
strona 2
PESEL musi być pełny !!!
obowiązkowo pod PESELEM data i podpis rodzica/opiekuna
strona 3
część I punkty 1,2
część II obowiązkowo data i podpis rodzica/opiekuna
strona 4
do poczytania 🙂
2. PROWIANT pakujemy do małego, czarnego plecaczka z logo gromady (kto ma) lub innego MAŁEGO, LEKKIEGO plecaczka.(Dla chętnych do nabycia u nas przed zimowiskiem)
Dajemy:
– kanapki na drogę (przyjeżdżamy na obiad!!!)
– picie (najlepiej, żeby napoje były z „dzióbkiem” ale nie napoje gazowane!)
– coś słodkiego
Dajemy jak najmniejsze opakowania słodkości (lepiej dać dwie paczuszki np. żelek, ciasteczek itp, niż jedno mega opakowanie typu 10% więcej ). Paluszki, precelki lub inne słodycze, które po otwarciu mogą się rozsypać w plecaku dziecka najlepiej już w domu przesypać do woreczka ze struną (do nabycia np. w IKEA). Niewielkie zapasy słodkości można zapakować do dużego plecaka.
Nie dajemy:
– chipsów !!
– termosów, kubków termicznych
– śniadaniówek i innych pudełek
– napojów gazowanych, mlecznych, energetycznych
– żadnych rzeczy psujących się i łatwych do rozgniecenia (gruszki, truskawki, brzoskwinie, banany itp.)
Nie przysyłamy paczek żywnościowych!!! Nie ma takiej potrzeby. Paczki te będą zabierane w depozyt i oddawane dopiero we Wrocławiu.
3. PAKOWANIE Pakujemy dzieci OBOWIĄZKOWO do plecaka a nie do torby czy walizki!!! Wszystkie rzeczy MUSZĄ się zmieścić do plecaka!! Jeżeli śpiwór zmieści się do plecaka to super, jeżeli nie, to może stanowić osobny bagaż. Śpiwory muszą być podpisane imieniem i nazwiskiem właściciela a nie samymi inicjałami.
Buty „najcięższe, największe, trudne do zapakowania” trapery, śniegowce czy adidasy dziecko ma ubrane na nogach!
INFORMUJEMY, że WSZYSTKIE DODATKOWE „tobołki” (worki, torby, kartony, reklamówki) nie bedą zabrane do autokaru.
Dziecko do autobusu zabiera ze sobą MAŁY plecaczek podręczny (żadne reklamówki, worki czy torby na ramię !!), w którym ma prowiant (opisany wyżej), chusteczki higieniczne, małe opakowanie mokrych chusteczek najlepiej bezzapachowe – Huggis do nabycia np. w Rossmanie, ACTION. Do luku bagażowego dziecko może zapakować tylko plecak i śpiwór bez żadnych dodatkowych „tobołków”. UWAGA!!! Wielkość luku bagażowego ma ograniczoną pojemność 🙂
Na drogę nie dajemy zbyt wiele książek, kolorowanek, kart itp. Na miejscu dzieci będą miały zapewniony sprzęt sportowy, papierniczy, gry itp.
W pierwszej kolejności OBOWIĄZKOWO na wyjazd dajemy dzieciom wszystkie rzeczy z logo gromady !!! (oczywiście dotyczy to zuchów, które takowe rzeczy mają, dzieci niezrzeszone lub nowe zuchy biorą odpowiedniki rzeczy bez logo 🙂 Pomocna w pakowaniu będzie kartka co zabrać na zimowisko.
Proszę dawać dzieciom rzeczy „stare”, znane dziecku, nie kupujemy rzeczy dzień przed wyjazdem, ponieważ dziecko nie zdąży się do nich przyzwyczaić. Proszę sprawdzić czy ubrania mają sprawne zamki, przyszyte guziki itp. Czy dziecko radzi sobie z ich zapinaniem. Obowiązkowo pakujemy plecak razem z dzieckiem, pokazując mu gdzie co ma. Proszę, żeby nie pakować dzieciom w oddzielne worki zestawów ubrań na każdy dzień !!!!
Proszę nie przesadzać z ilością rzeczy!!! To co jest na kartce CO ZABRAĆ…w zupełności wystarczy. Jest to MINIMUM ale za razem maksimum, jakie dziecko powinno ze sobą mieć!!! Proszę nie pakować odzieży w worki próżniowe, bo dziecko nie będzie w stanie się potem spakować – nie zabieramy odkurzacza :):):)
Jeżeli istnieje możliwość podpisania dziecku rzeczy lub jakiegoś oznaczenia ich to świetnie.
PRZYTULANKA, którą dziecko zabierze musi być mała!!!! a nie wielkości dziecka 🙂 i MUSI być spakowana w plecaku!!!!
4. ZASADY PANUJĄCE NA ZIMOWISKU Proszę o przestrzeganie zasad oraz współpracę Państwa w tej kwestii. Przypominam, że jeżeli ktoś złamie podpisany regulamin może zostać wydalony z zimowiska. Zasady i regulamin dostępne w zakładce do druku.
Zasady to między innymi:
- brak odwiedzin
- jednakowe kieszonkowe, przygotowane w określony sposób
- brak telefonów komórkowych, zegarków dzwoniących oraz airtagów i innych lokalizatorów
- jednakowe elementy umundurowania (dla zuchów) lub/i ubioru czapka zimowa z logo gromady, koszulka z logo gromady – taka z dużym logo na przodzie a nie żadna inna np. z wcześniejszych zimowisk, kolonii (obowiązkowe dla wszystkich uczestników wypoczynku nawet dla dzieci niezrzeszonych)
- zasady żywienia itp.
- Regulaminu uczestnictwa
5. JEŻELI DZIECKO STALE PRZYJMUJE LEKI TO: Lekarstwa W ORYGINALNYCH OPAKOWANIACH!!! wraz z wypełnioną zgodą na ich podawanie oraz ze sposobem dawkowania pakujemy w podpisany imieniem i nazwiskiem dziecka woreczek ze struną (do nabycia np. w DH ASTRA stoisko papiernicze, IKEA). Każde lekarstwo na ORYGINALNYM opakowaniu podpisujemy: imieniem i nazwiskiem dziecka oraz sposobem dawkowania. Proszę NIE DAWAĆ wyliczonych tabletek oraz tabletek w pudełeczkach podzielonych na dany dzień!!!!! Przyjmowane i podawane bedą leki TYLKO w oryginalnych opakowaniach wraz z ulotką!
Lekarstwa dajemy w dniu wyjazdu wyznaczonej osobie z kadry. Nie wkładamy dziecku do plecaka ŻADNYCH, nawet mało znaczących lekarstw. Witaminy, czy tabletki na gardło to też lekarstwa!!!!!
Uwaga! Informuję, że lekarstwa zapakowane w inny sposób niż opisany wyżej NIE BĘDĄ ZABRANE OD RODZICA!
Zgoda na podanie leków JEST OBOWIĄZKOWA. Jest do pobrania ze strony zimowisko do druku.
6. KIESZONKOWE dokładnie 50,00 zł TYLKO w nominałach po 10,00 zł.
Pieniądze wkładamy do małego woreczka ze struną, podpisanego imieniem i nazwiskiem dziecka . Nie dajemy ŻADNYCH dodatkowych pieniędzy nawet najdrobniejszych klepaków. Proszę zwrócić uwagę wszystkim babciom i dziadkom, że mamy wszyscy jednakową umowę i dopilnować, żeby dzieci pieniędzy dodatkowych ze sobą nie zabierały!!! Proszę sprawdzić też portfel, czy nie ma w nim kieszonkowego z wcześniejszych wyjazdów. Wszystkie nadwyżkowe pieniądze będą zabrane w depozyt!!!
W taki a nie inny sposób przygotowane kieszonkowe dajemy dziecku do plecaka i dopiero na miejscu będą one zebrane do depozytu.
7. DZIECI Z DIETĄ BEZGLUTENOWĄ LUB INNĄ SPECJALNĄ jeżeli dziecko ma specjalną dietę wymagającą innego żywienia proszę o przekazanie takiej informacji przed zapisaniem dziecka na wyjazd celem uzyskania zgody na zabranie dziecka i ustalenia szczegółów żywienia. Ewentualne specjalne potrawy lub półprodukty przekazujemy w dniu wyjazdu wyznaczonej osobie z kadry. Proszę pamiętać o przekazaniu również SŁODYCZY dla takiego dziecka!!!!
8. LEGITYMACJA SZKOLNA nie będzie potrzebna 🙂
9. LISTY obowiązkowo piszemy do dzieci!!!! Jak zawsze ogłaszamy konkurs dla dzieci i rodziców na największą ilość napisanych listów. Pamiętajcie, że kiedy inne dzieci dostają nawet 1 list dziennie a Wasze dziecko nie to jest mu STRASZNIE SMUTNO 🙁 . Proszę dać dzieciom zaadresowane koperty z NAKLEJONYMI znaczkami (ilość wg uznania). Jest problem, żeby na miejscu kupić znaczki. Nie dajemy dzieciom pieniędzy na znaczki. Listy można już dziś zacząć pisać : ) Jeżeli nie macie pomysłu co w listach pisać to z Internetu lub innych źródeł przesyłajcie dziecku ciekawostki związane z tematyką zimowiska – TYTUS, ROMEK i ATOMEK, kolorowanki, rebusy itp. Nie wrzucajcie kilku listów lub kartek do jednej koperty, bo zaliczone to jest jako 1 list. Nie sprawdzamy ile korespondencji jest w środku w kopercie :). Z firm kurierskich też radzę nie korzystać 🙂
10. ODWIEDZIN NIE MA. Bardzo proszę o stosowanie się do tych ustaleń. Znajomi, daleka rodzina, babcia, dziadek, sąsiedzi itp. też są zobowiązani ustaleń tych przestrzegać
11. KONTAKT Z DZIECKIEM . NIE ZABIERAMY ZE SOBĄ KOMÓREK oraz zegarków dzwoniących!!! Piszemy listy 🙂 Na komórki kadrowe dzwonimy TYLKO w awaryjnych sytuacjach. Telefony do nas podane są na kartce CO ZABRAĆ… Na terenie bazy nie ma automatu telefonicznego. Informacje na temat tego co robią dzieci i jak się czują będą umieszczane w miarę możliwości na bieżąco na FB.
12. URODZINY I IMIENINY. Jeżeli jakieś dziecko obchodzi imieniny lub urodziny w czasie zimowiska to istnieje możliwość zorganizowania ich. Można albo przekazać słodkości dla wszystkich uczestników, albo dać pieniądze na słodkości, które zakupimy na miejscu. Słodkości powinny być zapakowane, podpisane imieniem i nazwiskiem dziecka oraz datą urodzin/imienin i przekazane w dniu wyjazdu osobie z kadry. Pieniądze na ewentualny poczęstunek można przekazać również w dniu wyjazdu.
13. PŁATNOŚĆ
Organizatorzy dopuszczają możliwość opłacenia kosztów uczestnictwa w ratach. Pierwsza wpłata – bezzwrotny zadatek w wysokości 300 zł – płatna do 7 dni po zapisaniu dziecka na wyjazd. Pozostała część płatna najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wyjazdu.
W przypadku rezygnacji z wyjazdu po 15.12.2024 r. organizator zwraca tylko połowę kosztów wyjazdu. W przypadku wyjazdu z zimowiska przed zakończeniem, zwracane będą tylko częściowe koszty wyżywienia w wysokości 40 złotych za każdy dzień nieobecności – tylko powyżej 3 dni (nie dotyczy osób dyscyplinarnie usuniętych z zimowiska). ZADATEK nie jest zwrotny!!!
Dane do faktur proszę wysyłać na maila viki@kierunekprzygoda.org.pl. podając:
– imię i nazwisko nabywcy
– adres wraz z kodem pocztowym
– imię i nazwisko dziecka oraz turnus wypoczynku
14. NA KONIEC
- koniecznie profilaktycznie myjemy dziecku głowę szamponem przeciw wszom preparatem INNYM niż SORA, polecam HEDRIN ( skuteczny!!! )
- koniecznie wieczór przed wyjazdem obcinamy dziecku paznokcie u rąk i nóg
- koniecznie odwiedzamy dentystę i SPRAWDZAMY STAN UZĘBIENIA, leczymy dziury a nie zaleczamy !!!
- DOTYCZY TYLKO dzieci mających chorobę lokomocyjną. Dzieci mające chorobę lokomocyjną proszę, aby przed wyjazdem otrzymały od Państwa w domu odpowiednie leki. Proszę, aby przy autokarze OBOWIĄZKOWO na drogę powrotną przekazać wyznaczonej osobie z kadry PODPISANY imieniem i nazwiskiem dziecka lek w oryginalnym opakowaniu wraz ze zgodą na jego podanie !!! Proszę również wyposażyć dziecko w zestaw podróżny (woreczki, mokre chusteczki ), jak i na wszelki wypadek dać dziecku dodatkowe spodnie i bluzeczkę (wkładamy do PODPISANEGO w widocznym miejscu woreczka ze struną i dajemy dziecku do autobusu !!! )
- jeżeli ktoś ma ochotę posiadać (jest to DOBROWOLNE):
– śpiewnik zuchowy MAMY NA STANIE (12,00 zł)
– folie do śpiewnika MAMY NA STANIE (8,00 zł)
– kocyk MAMY NA STANIE (35,00 zł)
– portfel na szyję POLECAMY SPRAWDZONY na wyjazdach MAMY NA STANIE (12,00 zł)
– plecak POLECAMY SPRAWDZONY na wyjazdach MAMY NA STANIE (27,00 zł)
to osoby zainteresowane mogą do woreczka z kieszonkowym włożyć dodatkową, WYLICZONĄ kwotę z dołączoną kartką za co ta kwota jest 🙂 i wówczas dziecko otrzyma zamówione gadżety na zimowisku
INFORMACJE ZIMOWISKO ( młodzież od 4 klasy SP do … )
ZBIÓRKA NA WYJAZD Parking przy Stadionie Tarczyński Arena od strony ul. Królewieckiej (obok pętli tramwajowej) WYJAZD PUNKTUALNIE !!! Na spóźnialskich NIE CZEKAMY!!!! Przy autokarze NIE BĘDZIE można nabyć ŻADNYCH brakujących gadżetów (oprócz CZAPKI ZIMOWEJ Z LOGO DRUŻYNY (15,00zł TYLKO WYLICZONE kwoty przyjmujemy przy autokarze) JEDYNE co będzie przyjmowane to: leki, karty kwalifikacyjne i ewentualne “coś” na urodziny.
ZBIÓRKA 8 lutego o godz. 11:00
Jeżeli ktoś dowozi dziecko samodzielnie to proszę o wysłanie smsa dzień wcześniej oraz o zapoznanie się z Regulamin dostarczenia i odbioru dziecka bezpośrednio na/z zimowisko przez rodzica/opiekuna. Dziecko należy dowieźć na miejsce nie wcześniej niż ok. godz. 13:30.
Przed wyjazdem na zimowisko rodzic oraz uczestnik powinien zapoznać się oraz dostosować do WSZYSTKICH REGULAMINÓW umieszczonych w zakładce zimowisko do druku
OBOWIĄZKOWO w dniu wyjazdu dziecka na zimowisko na miejsce zbiórki należy dostarczyć oryginał karty WYDRUKOWANY DWUSTRONNIE
Jedziemy w PEŁNYM UMUNDUROWANIU (bluza, chusta, pierścień, spodnie, pas, spódnica/getry/rogatywka/kapelusz SPAKOWANE W PLECAKU) na głowie KAŻDY UCZESTNIK OBOWIĄZKOWO ma CZAPKĘ ZIMOWĄ Z LOGO DRUŻYNY !!!! Pod mundurem koszulka z krótkim rękawkiem. Bardzo proszę, aby harcerze w dniu wyjazdu nie mieli na sobie ubranej koszulki z logo drużyny. Te koszulki pakujemy do dużego plecaka!!! Każdy uczestnik zimowiska musi posiadać taką koszulkę OBOWIĄZKOWO!!! (Do nabycia na miejscu na zimowisku 20,00zł)
Przypominam, że chłopcy Zdobywcy (SP 113, SP 25, Generator), chłopcy Poszukiwacze (SP 118), Eskadra i F3ropako muszą mieć OBOWIĄZKOWO spodnie do munduru – czarne bojówki, które są oficjalnymi spodniami i w których są szlufki i da się w nie włożyć PAS HARCERSKI a nie dresy czy inne spodnie. Dziewczęta zaś Zdobywcy (SP 113,SP 25), Poszukiwaczki (SP 118) muszą mieć OBOWIĄZKOWO spódnice harcerskie oraz GETRY HARCERSKIE!!! Osoby, które nie należą do drużyny jadą w dowolnym ubraniu, ale OBOWIĄZKOWO w czapce zimowej z naszym logo!!!! (Do nabycia w dniu wyjazdu przy autokarze)
Proszę do autobusu NIE DAWAĆ dzieciom poduszek, kocyków, przytulanek. JEDYNY bagaż jaki dziecko ma mieć ze sobą to MAŁY PLECAK z prowiantem ( nie torba na ramię, nie worek, nie reklamówka itp. ) !!!!
Proszę rano na śniadanie nie dawać dzieciom mleka do pica, jak również zupy mlecznej!!!! Proszę, żeby dzieci zjadły treściwą kanapkę!!!
POWRÓT
Parking przy Stadionie Tarczyński Arena od strony ul. Królewieckiej (obok pętli tramwajowej). Organizator podaje godzinę powrotu, która jest orientacyjna, może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. Nie zaleca się planowania innych aktywności w tym dniu na tej podstawie. Dokładna godzina powrotu zostanie podana niezwłocznie na funpage drużyn na Facebook.com
POWRÓT 14 lutego o godz. 12:30-13:00
Jeżeli ktoś odbiera dziecko samodzielnie z miejsca zimowiska to proszę o wysłanie smsa dzień wcześniej oraz o zapoznanie się z Regulamin dostarczenia i odbioru dziecka bezpośrednio na/z zimowisko przez rodzica/opiekuna . Po dziecko na bazę należy przyjechać nie później niż 10:30.
W przypadku odbioru dziecka przez inne niż Rodzic/Opiekun osoby Rodzic/Opiekun ma obowiązek wypełnić stosowne oświadczenie. Jeżeli Rodzic/Opiekun wyraża zgodę na samodzielny powrót dziecka z miejsca zbiórki w dniu powrót z wyjazdu, wówczas Rodzic/Opiekun ma obowiązek przekazać kierownikowi wypoczynku stosowne oświadczenie. SMSy, informacja telefoniczna, zdjęcia zgód oraz maile w dniu przyjazdu NIE SĄ AKCEPTOWALNE
1. KARTA KWALIFIKACYJNA do pobrania ze strony z zakładki do druku. Proszę zwrócić uwagę, żeby pobrać odpowiednią kartę zgodną z terminem wyjazdu dziecka!!! Karty należy wydrukować DWUSTRONNIE. Na jednej kartce A4 drukujemy najpierw jednego pdf-str.1, obracamy kartkę i dopiero potem na tej samej kartce ale na drugiej stronie drukujemy pdf-str.2. Proszę zwrócić uwagę, aby jedna strona w stosunku do drugiej nie była do góry nogami 🙂 W zależności od ustawień drukarki wydruk dwustronny należy zrobić wzdłuż krótszej krawędzi, bo wzdłuż dłuższej, druga strona wychodzi „ do góry nogami” 😉. Dokładnie i starannie wypełnione karty oddajemy wraz z dzieckiem w dniu wyjazdu. Bez oryginału karty dziecko nie będzie mogło uczestniczyć w wypoczynku!!!
Instrukcja wypełnienia karty : Całą kartę należy wypełnić w sposób czytelny, pismem DRUKOWANYM. Kartę wypełnia wyłącznie rodzic/opiekun. Karty nie wypełnia wychowawca klasy oraz lekarz !!! Kartę OBOWIĄZKOWO drukujemy DWUSTRONNIE!!!!
RODZICE (OPIEKUNOWIE) WYPEŁNIAJĄ:
strona 1 część II
punkt 1,2,3,5,6
punkt 4 kod pocztowy jest obowiązkowy
punkt 8,9 Proszę poważnie potraktować, tę część ponieważ nawet, jeśli dziecko nie przyjmuje na stałe leków, może ma jakieś inne uczulenia lub przeciwwskazania (np. na pokarmy, słońce, komary itp.) Jeżeli występują nocne moczenia proszę to zgłosić. Zawsze można dziecko zaopatrzyć w gumowane prześcieradło, czy też budzić w nocy i zaprowadzić do toalety. Piszemy również o lękach, problemach, ewentualnych zaleceniach psychologa itp. Jeżeli zabraknie miejsca na Państwa uwagi należy dopiąć SPINACZEM nie zszywaczem dodatkową, podpisaną imieniem i nazwiskiem dziecka kartkę i włożyć ją w kartę kwalifikacyjną.
Informacja o szczepieniach OBOWIĄZKOWA!!! Proszę wpisać daty lub włożyć podpisaną imieniem i nazwiskiem kartkę ksero ODPOWIEDNIEJ strony z książeczki zdrowia dziecka. Nie potrzebujemy ksero całej książeczki 🙂
strona 2
PESEL musi być pełny !!!
obowiązkowo pod PESELEM data i podpis rodzica/opiekuna
strona 3
część I punkty 1,2
część II obowiązkowo data i podpis rodzica/opiekuna
strona 4
do poczytania 🙂
2. PROWIANT pakujemy do małego, czarnego/granatowego plecaczka z logo drużyny (do nabycia u nas) lub innego MAŁEGO, LEKKIEGO plecaczka.
Dajemy:
– kanapki na drogę (przyjeżdżamy na obiad!!!)
– picie (najlepiej, żeby napoje były z „dzióbkiem”) i nie napoje gazowane!
– coś słodkiego
Dajemy jak najmniejsze opakowania słodkości (lepiej dać dwie paczuszki np. żelek niż jedno mega opakowanie typu 10% więcej ). Paluszki, precelki lub inne słodycze, które po otwarciu mogą się rozsypać w plecaku dziecka najlepiej już w domu przesypać w woreczek ze struną (do nabycia np. w IKEA). Niewielkie zapasy słodkości można zapakować do dużego plecaka.
Nie dajemy:
– chipsów !!
– termosów, kubków termicznych
– śniadaniówek i innych pudełek
– napojów gazowanych, mlecznych
– żadnych rzeczy psujących się i łatwych do rozgniecenia (gruszki, truskawki, brzoskwinie, banany itp.)
Nie przysyłamy paczek żywnościowych!!! Nie ma takiej potrzeby. Paczki te będą zabierane w depozyt i oddawane dopiero we Wrocławiu.
3. PAKOWANIE Pakujemy dzieci OBOWIĄZKOWO do plecaka a nie do torby czy walizki!!! Wszystkie rzeczy MUSZĄ się zmieścić do plecaka!!
Buty “najcięższe, największe, trudne do zapakowania” trapery, śniegowce czy adidasy dziecko ma ubrane na nogach!
INFORMUJEMY, że WSZYSTKIE DODATKOWE “tobołki” (worki, torby, kartony, reklamówki) nie będą zabierane do autokaru..
Dziecko do autobusu zabiera ze sobą MAŁY plecaczek podręczny (żadne reklamówki, worki czy torby na ramię !!), w którym ma prowiant (opisany wyżej), chusteczki higieniczne, małe opakowanie mokrych chusteczek najlepiej bezzapachowe – Huggis do nabycia np. w Rossmanie, ACTION. Do luku bagażowego dziecko może zapakować tylko plecak i śpiwór bez żadnych dodatkowych „tobołków”. UWAGA!!! Wielkość luku bagażowego ma ograniczoną pojemność 🙂
Na drogę nie dajemy zbyt wiele książek, kolorowanek, kart itp. Na miejscu dzieci będą miały zapewniony sprzęt sportowy, gry itp.
W pierwszej kolejności OBOWIĄZKOWO na wyjazd dajemy dzieciom wszystkie rzeczy z logo drużynyy !!! Pomocna w pakowaniu będzie kartka co zabrać na zimowisko.
Proszę dawać dzieciom rzeczy „stare”, znane dziecku, nie kupujemy rzeczy dzień przed wyjazdem, ponieważ dziecko nie zdąży się do nich przyzwyczaić. Proszę sprawdzić czy ubrania mają sprawne zamki, przyszyte guziki itp. Obowiązkowo pakujemy plecak razem z dzieckiem, pokazując mu gdzie co ma. Proszę, żeby nie pakować dzieciom w oddzielne worki zestawów ubrań na każdy dzień !!!!
Proszę nie przesadzać z ilością rzeczy!!! To co jest na kartce CO ZABRAĆ…w zupełności wystarczy. Jest to MINIMUM ale za razem maksimum, jakie dziecko powinno ze sobą mieć!!! Jeżeli istnieje możliwość podpisania dziecku rzeczy lub jakiegoś oznaczenia ich to świetnie.
PRZYTULANKA, którą dziecko zabierze musi być mała!!!! a nie wielkości dziecka i musi być zapakowana do plecaka!
DO KARTKI CO ZABRAĆ NA ZIMOWISKO PROSZĘ DOPISAĆ:
- Informacje co jeszcze zabrać ewentualnie dodatkowo do realizacji programu zostaną podane przez drużynowych.
4. ZASADY PANUJĄCE NA ZIMOWISKU Proszę o przestrzeganie zasad oraz współpracę Państwa w tej kwestii. Przypominam, że jeżeli ktoś złamie podpisany regulamin może zostać wydalony z zimowiska. Zasady i regulamin dostępne w zakładce do druku.
Zasady to między innymi:
- brak odwiedzin
- jednakowe kieszonkowe, przygotowane w określony sposób
brak kart bankomatowych, płatniczych - brak telefonów komórkowych, zegarków dzwoniących oraz airtagów oraz innych lokalizatorów
- jednakowe elementy umundurowania (dla harcerzy) lub/i ubioru czapka zimowa z logo drużyny, koszulka z logo drużyny (obowiązkowe dla wszystkich uczestników wypoczynku)
- zasady żywienia itp.
- Regulaminu uczestnictwa
5. JEŻELI DZIECKO STALE PRZYJMUJE LEKI TO: Lekarstwa W ORYGINALNYCH OPAKOWANIACH!!! wraz z wypełnioną zgodą na ich podawanie oraz ze sposobem dawkowania pakujemy w podpisany imieniem i nazwiskiem dziecka woreczek ze struną (do nabycia np. w DH ASTRA stoisko papiernicze, IKEA). Każde lekarstwo na ORYGINALNYM opakowaniu podpisujemy: imieniem i nazwiskiem dziecka oraz sposobem dawkowania. Proszę NIE DAWAĆ wyliczonych tabletek oraz tabletek w pudełeczkach podzielonych na dany dzień!!!!! Przyjmowane i podawane bedą leki TYLKO w oryginalnych opakowaniach wraz z ulotką informacyjną!
Lekarstwa dajemy w dniu wyjazdu wyznaczonej osobie z kadry. Nie wkładamy dziecku do plecaka ŻADNYCH, nawet mało znaczących lekarstw. Witaminy, czy tabletki na gardło, ból brzucha to też lekarstwa!!!!!
Uwaga! Informuję, że lekarstwa zapakowane w inny sposób niż opisany wyżej NIE BĘDĄ ZABRANE OD RODZICA!
Zgoda na podanie leków do pobrania ze strony zimowisko do druku.
6. KIESZONKOWE dokładnie 60,00 zł. TYLKO w nominałach 20,00 zł Pieniądze wkładamy do małego, podpisanego imieniem i nazwiskiem dziecka woreczka ze struną. Nie dajemy ŻADNYCH dodatkowych pieniędzy nawet najdrobniejszych klepaków. Proszę zwrócić uwagę wszystkim babciom i dziadkom, że mamy wszyscy jednakową umowę i dopilnować, żeby dzieci pieniędzy dodatkowych ze sobą nie zabierały!!! Wszystkie nadwyżkowe pieniądze będą zabrane w depozyt!!! W taki i tylko taki sposób przygotowane kieszonkowe dajemy dziecku do plecaka i dopiero na miejscu będzie ono zebrane do depozytu. NIE ZABIERAMY również KART PŁATNICZYCH !!!!
7. DZIECI Z DIETĄ BEZGLUTENOWĄ LUB INNĄ SPECJALNĄ jeżeli dziecko ma specjalną dietę wymagającą innego żywienia proszę o przekazanie takiej informacji przed zapisaniem dziecka na wyjazd celem uzyskania zgody na zabranie dziecka i ustalenia szczegółów żywienia. Ewentualne specjalne potrawy lub półprodukty przekazujemy w dniu wyjazdu wyznaczonej osobie z kadry. Proszę pamiętać o przekazaniu również SŁODYCZY dla takiego dziecka!!!!
8. LEGITYMACJA SZKOLNA nie będzie potrzebna 🙂
9. LISTY piszemy do dzieci wg uznania 🙂 Proszę dać dzieciom zaadresowane koperty z NAKLEJONYMI znaczkami (wg uznania). Jest problem, żeby na miejscu kupić znaczki. Nie dajemy dzieciom dodatkowych pieniędzy na znaczki.
10. ODWIEDZIN NIE MA. Bardzo proszę o stosowanie się do tych ustaleń. Znajomi, daleka rodzina, babcia, dziadek, sąsiedzi itp. też są zobowiązani ustaleń tych przestrzegać
11. KONTAKT Z DZIECKIEM . NIE ZABIERAMY ZE SOBĄ KOMÓREK oraz zegarków dzwoniących!!! Piszemy listy 🙂 Na komórki kadrowe dzwonimy TYLKO w awaryjnych sytuacjach. Telefony do nas podane są na kartce CO ZABRAĆ… Na terenie bazy nie ma automatu telefonicznego. Informacje na temat tego co robią dzieci i jak się czują będą umieszczane na FB w miarę możliwości na bieżąco.
12. URODZINY I IMIENINY.Jeżeli jakieś dziecko obchodzi imieniny lub urodziny w czasie kolonii to istnieje możliwość zorganizowania ich. Można albo przekazać słodkości dla wszystkich uczestników, albo dać pieniądze na słodkości, które zakupimy na miejscu. Słodkości powinny być zapakowane, podpisane imieniem i nazwiskiem dziecka oraz datą urodzin/imienin i przekazane w dniu wyjazdu osobie z kadry. Pieniądze na ewentualny poczęstunek można przekazać również w dniu wyjazdu.
13. PŁATNOŚĆ
Organizatorzy dopuszczają możliwość opłacenia kosztów uczestnictwa w ratach. Pierwsza wpłata – bezzwrotny zadatek w wysokości 300 zł – płatna do 7 dni po zapisaniu dziecka na wyjazd. Pozostała część płatna najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wyjazdu.
W przypadku rezygnacji z wyjazdu po 15.12.2024 r. organizator zwraca tylko połowę kosztów wyjazdu. W przypadku wyjazdu z kolonii/obozu przed zakończeniem, zwracane będą tylko częściowe koszty wyżywienia w wysokości 40 złotych za każdy dzień nieobecności – tylko powyżej 3 dni (nie dotyczy osób dyscyplinarnie usuniętych z zimowiska). ZADATEK nie jest zwrotny!!!
Dane do faktur proszę wysyłać na maila viki@kierunekprzygoda.org.pl. podając:
– imię i nazwisko nabywcy
– adres wraz z kodem pocztowym
– imię i nazwisko dziecka oraz turnus wypoczynku
14. NA KONIEC
- koniecznie profilaktycznie myjemy dziecku głowę szamponem przeciw wszom preparatem INNYM niż SORA, polecam HEDRIN ( skuteczny!!! )
- koniecznie wieczór przed wyjazdem obcinamy dziecku paznokcie u rąk i nóg
- koniecznie odwiedzamy dentystę i SPRAWDZAMY STAN UZĘBIENIA, leczymy dziury a nie zaleczamy!!!
- DOTYCZY TYLKO dzieci mających chorobę lokomocyjną. Dzieci mające chorobę lokomocyjną proszę, aby przed wyjazdem otrzymały od Państwa w domu odpowiednie leki. Proszę, aby przy autokarze OBOWIĄZKOWO na drogę powrotną przekazać wyznaczonej osobie z kadry PODPISANY imieniem i nazwiskiem dziecka lek w oryginalnym opakowaniu wraz ze zgodą na jego podanie !!! Proszę również wyposażyć dziecko w zestaw podróżny (woreczki, mokre chusteczki ), jak i na wszelki wypadek dać dziecku dodatkowe spodnie i bluzeczkę (wkładamy do PODPISANEGO w widocznym miejscu woreczka ze struną i dajemy dziecku do autobusu !!! )
- Obowiązkowo każdy ma mieć CZAPKĘ, którą będzie ubierał KAŻDORAZOWO opuszczając budynek szkoły oraz RĘKAWICZKI!!! Jeżeli ktoś nie będzie miał czapki informuję, że będzie musiał takową nabyć z kieszonkowego. PRZYPOMINAM, ŻE KAPTUR, CHUSTA TO NIE CZAPKA!!!